השכרת רכב באיטליה

השכרת רכב באיטליה

רוצים לצאת לחופשה באיטליה? אנחנו רק יכולים לקנא בכם. אין כמו חופשה בארץ המגף. בין אם אתם מעוניינים לשוטט בעיירות של טוסקנה ובין אם אתם בכלל חולמים על בילוי בצפונה של המדינה, אולי רוצים לרדת לכיוון המחוזות השוכנים על חופו של הים התיכון, הרי שהטיול עתיד להיות מוצלח. במידה ואתם מתעניינים בהשכרת רכב באיטליה, יש לנו כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לבחור נכון. בואו נתחיל.

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה באיטליה!

תוכן עניינים

למה לבחור בנו לטובת השכרת רכב באיטליה?

מהם היתרונות של השכרת רכב באיטליה?

מהן האטרקציות הפופולריות באיטליה?

טיול לצפון איטליה - דרך ונציה והאגמים
צפון איטליה מלא בערים מפורסמות כמו ונציה וורונה. בינן, מסתתרים אגמים מקסימים, משובצים בעיירות משובבות נפש, המשמות רקע מושלם לטיול רומנטי או משפחתי.
טיול לטוסקנה בין עיירות קסומות וכרמים
פירנצה, מפורסמת בזכות המבנים האדריכליים המרשימים שבה. מסביב לעיר הגדולה, תמצאו כרמים, עמוסי ענבים ואינספור יקבים עם יין מצויין. מיותר לציין, כי הנוף בטוסקנה פשוט עוצר נשימה.
טיול לדרום איטליה - לנאפולי ולערי החוף
דרומה של איטליה נושק לים התיכון. הנוף של דרום איטליה מאופיין בכפרי דייגים ציוריים ובכבישים עם נוף מדהים, המשרטטים את קו החוף הדרומי של יבשת אירופה. שלא נדבר על האוכל המעולה, המאפיין את דרום איטליה.
טיול לאלפיים האיטלקים
הנוף של האלפים האיטלקיים, דווקא מזכיר יותר מכול את המדינות של מערב אירופה, שוויץ ואוסטריה. האלפיים האיטלקים משמשים בסיס נוח לאלו המעוניינים, לצאת לטיולים רגליים בהרים, או לצאת לחופשת סקי מפנקת.

כמה עולה לשכור רכב באיטליה?

טווח המחירים להשכרה של רכב באיטליה, תלוי בסוג הרכב בו תבחרו ובזמן השהות שלכם במדינה. מטבע הדברים, רכב שכור לפרק זמן ארוך יעלה יותר. בנוסף, צריך לזכור כי נהגים צעירים משלמים יותר על הביטוח של הרכב.

חברות בחופש עם רכב שחור עם גג נפתח

מהם המאכלים המומלצים באיטליה?

המטבח האיטלקי מוכר בכל רחבי העולם בשפע בלתי נתפס. יש כמה מנות דגל שיצאו מהמטבח הזה ושינו את העולם כולו.

איפה אוספים ומחזירים את הרכב באיטליה?

את הרכב אפשר לאסוף בכל אחת מהערים הגדולות במדינה. תוכלו לבחור להחזיר את הרכב לאותו הסניף או לעיר אחרת, תלוי במועד הטיסה שלכם ובנמל התעופה ממנו אתם בוחרים לטוס.

השכרת רכב באיטליה - הטיפים החשובים ביותר!

איזה רכב הכי מתאים לאיטליה?

אין לשאלה הזו תשובה אחת ברורה. הכל תלוי בצרכים שלכם ובבחירות הנוגעות לאופי הטיול. קחו בחשבון לא רק את המחיר, כי אם את מידת הנוחות של כל המשתתפים בטיול, בנסיעות הארוכות. כמובן, אל תשכחו לבחור רכב בו יש מספיק מקום למזוודות שלכם.

כמה עולה דלק באיטליה?

נכון לכתיבת שורות אלו, מחירי הדלק באיטליה עומדים על 1.4-1.6 יורו לליטר. שהם 5.15 – 5.88 ש"ח.

האם צריך רשיון ישראלי או בינלאומי להשכרת רכב באיטליה?

בשביל לנהוג באיטליה, על פי חוק, אתם צריכים להחזיק ברישיון בין לאומי. בדרך כלל, לכל בעל רישיון ישראלי יש ספח המאשר נהיגה בחוץ לארץ, אבל טוב לבדוק הכל מראש ולהגיע עם המסמכים הדרושים לסניף השכרת הרכב.

מהי מדיניות הקנסות באיטליה?

כל עברה על החוק, גוררת קנס כמובן. נהיגה שלא כחוק עלולה להוביל אתכם להוצאות של בין 100-200 יורו על הקנס. שימו לב, אם לא תשלמו את הקנס בזמן, החוב ילך ויתפח.

מה הם הסדרי החניה באיטליה?

ראשית, באתרים ההיסטורים וביעדי תיירות פופולאריים, לא תמיד יש חניה פתוחה לציבור. לכן, אם אתם מגיעים ליעד פופולארי, בררו היכן אתם יכולים לחנות בסמוך. כאמור, כל חניה באיטליה עולה כסף, גם אם זה לא נראה כך במבט ראשון. תמיד חפשו את נקודת התשלום.

האם נדרש תשלום במעבר בין כבישים באיטליה?

כאמור, נסיעה בכבישים המהירים, כבישי אגרה, עולים 2-3 יורו בכל פעם. הנהיגה בכפרים בדרך כלל לא עולה כסף.

מהי הגבלת המהירות בכבישי איטליה?

מהי מדיניות אלכוהול בכבישים באיטליה?

החוק קובע כי לנהגים חדשים, מי שיש להם רישיון בן שלוש שנים או פחות, אסור לשתות דבר לפני נהיגה. כלומר, עליכם להקפיד על אפס אחוז של אלכוהול בדם. במקרה של נהגים וותיקים, החוק קובע כי מותר שתהיה להם כמות של עד 0.5 מ"ג אלכוהול בדם לכל היותר. מדובר על כמות זניחה ממש וההמלצה שלנו, לא לשתות דבר לפני הנהיגה. הרי אתם לא רוצים להסתבך עם החוק.

שאלות נפוצות על השכרת רכב באיטליה

בכדי לשכור רכב באחת מחברות ההשכרה בארץ או בחו"ל, השוכר צריך לשאת רשיון נהיגה עדכני, כרטיס אשראי בתוקף, וברוב המקרים גם להפקיד פקדון לחברת ההשכרה כערבות. כאשר שוכרים רכב בחו"ל, חברת ההשכרה ככל הנראה תדרוש גם הצגת דרכון בינלאומי. 

הגיל בו מותר לנהג לשכור רכב מחברת ההשכרה משתנה בין חברת אחת לשניה. לרוב הגיל המינימלי נע בין 21-25, בהתאם לדרישות החברה באותו יעד.

אין חברה אחת נכונה עבורכם. כשתבצעו השוואה במנוע החיפוש שלנו, תקבלו מגוון אפשרויות והצעות מחברות שונות, וברובן יציעו הצעה דומה. בכדי להחליט מה הכי טוב עבורכם, שקלו בחינת ביקורות עבר של אותה חברת השכרה, ובדקו מה הם תנאי ההשכרה שמציעים לכם, ביחס למתחרה. יש כאלו שיציעו ביטוחים ברמות שונות, עלויות נלוות, או מבצעים מיוחדים.

ישנם כמה סוגי רכב עיקריים שרוב חברות ההשכרה מציעות לפי זמינות בחברה. רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי שטח – ג'יפים, ורכבי וואן, לקבוצות גדולות של אנשים.

שימו לב כי אתם מגיעים ליעד חדש שתרבות הנהיגה בו קצת שונה מתרבות הנהיגה בישראל וחשוב להגיע מוכנים ככל שניתן.

  1. חוקי תנועה בסיסיים מעל הכל! מוזמנים לעיין במדריך היעדים שלנו ולקבל מידע נוסף.
  2. באיזה צד נוהגים?
  3.  מהי המהירות המותרת בכל יעד לפי סוג הכביש?

חפשו את הרכב המושלם עבורכם לחופשה באיטליה!