השכרת רכב ברודוס יוון

השכרת רכב ברודוס

האי היווני רודוס הוא מרחב של ארכיטקטורה מסורתית מרשימה, כפרים ציוריים, מארחים חמים, מזג אוויר ים תיכוני מעולה, חופי ים המשלבים בין חולות לבנים ומי ים קרירים ותכולים, עשרות מלונות ומתחמי אירוח בדרגת אירוח מעולה, בתי קפה ומסעדות מקומיות ומוזיקה אותנטית ושמחה. נחיתה בשדה התעופה באי היא תחילתה של חופשה קסומה, בכל עונות השנה ובכל הרכב וחברה.

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה ברודוס

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להשכרת רכב ברודוס?

יתרונות של השכרת רכב ברודוס

הדבר הראשון שתרצו לעשות ברודוס הוא להשכיר רכב שישמש אתכם במהלך החופשה. היתרונות המרכזיים להתניידות עם רכב פרטי ברודוס:

אטרקציות פופולריות ברודוס

הפארק העירוני של רודוס
מרחב גנים מטופחים השוכנים בלב לבו של הגנים המלאכותיים, כולל ספריית ענק המציגה מיצגים שונים ויצירות אומנות, ומשלב סדנאות ומופעים בשטחו בעונות התיירות.
שבעת המעיינות
שכיית חמדה בטבע המחברת בין שבעה מעיינות המתאגדים לכדי ערוץ זורם אחד, לאורכו ניתן לטייל רגלית, במבוך של שבילים ומעברים תת קרקעיים שטופי ירוק וטבע במלוא תפארתו.
רובע היפוקרטס
רובע תיירותי ושוקק חיים, בו מרוכזים עיקר חיי הלילה של האי. במהלך היום ניתן לסייר בין שווקים ססגוניים ולהתרשם מן הארכיטקטורה הוונציאנית המאפיינת את מבני הרובע, ובשעות הערב להנות מטברנות יווניות שמחות, מסעדות ומופעים.

כמה עולה לשכור רכב ברודוס?

חברות בחופש עם רכב שחור עם גג נפתח

מאכלים מומלצים ברודוס

המטבח המקומי עשיר בירקות טריים, בשר בקר וכבש, עשבי תיבול ושפע של דגים. בין המאכלים המומלצים:

"מוסקה"

פרוסות עבות של חצילים אפויים בניהם שכבת בשר טחון או קצוץ, מטוגן ועשיר בעשבי תיבול, מבושלים ברוטב עגבניות פיקנטי.

"סקורדליה"

מנה דומה לחומוס הישראלי, אלא שזו עשויה בבסיסה ממחית תפוחי אדמה ושום, שמן זית ותיבול מקומי עשיר. מוגשת בגרסה צמחונית או בליווי פירות ים טריים, דג, או בשר.

איפה אוספים ומחזירים את הרכב ברודוס?

הדרך הנוחה ביותר היא איסוף והחזרה של הרכב בשדה התעופה, מה שמאפשר הגעה נינוחה למלון ומיצוי של הרכב בכל ימות השהות באי. ניתן גם לשכור רכב בסניפי החברות ברחובות הראשיים בעיר. בעונות התיירות חשוב מאוד להקדים ולהזמין רכב מתאים מראש.

הטיפים והמלצות זהב לגבי השכרות רכב ברודוס

איזה רכב הכי מתאים לרודוס?

הכבישים ברודוס צרים וחלק מן הדרכים תלולות והרריות. ככל שההרכב המשפחתי מאפשר מוטב לבחור ברכבים קטנים, ולמתכננים טיולי טבע: עליה לפסגות הרים, מומלץ לבחור ברכבי ג'יפ המותאם לתנאי שטח.

מחירי הדלק ברודוס

עלות דלק בנזין אוקטן 95 ברודוס עומדת על 1.6 יורו לליטר

רשיון ישראלי או בינלאומי?

לצורך השכרת רכב בכרתים נדרש רישיון מטעם האיחוד האירופי או רישיון בינלאומי. השכרת מתאפשרת לנהגים מעל גיל 21 בלבד. נהגים מתחת לגיל 25 יחויבו בעלות ביטוח לנהג צעיר שהיא גבוהה יותר.

מהי מדיניות הקנסות ברודוס?

במקרה של קבלת דו"ח חניה או דו"ח תנועה יש לשלמו במשרדי הרשות המקומית בטרם העזיבה. בחלק מהמקרים תשלום דו"ח בתוך 24 שעות מרגע קבלתו יזכה בהנחה בתשלום, בהתאם לאופי העבירה.

מה הם הסדרי החניה ברודוס?

חניה במרכז הערים מצריכה מעט סבלנות וחיפוש, אולם לרוב ניתן למצוא חניה עירונית ולשלם באמצעות כרטיס חניה מקומי אותו ניתן לרכוש בכל חנות/קיוסק.

האם נדרש תשלום במעבר בין כבישים?

קיימים מספר כבישי אגרה ברודוס במעברים הבינעירוניים, שעלותם היא 3-4 יורו לנסיעה. יש לשלם את התשלום בעמדות המוצבות בכניסה וביציאה מכל כביש.

מהי הגבלת המהירות בכבישי רודוס?

מדיניות אלכוהול בכבישים - רודוס

רמת האלכוהול המותרת בדם בעת נהיגה היא 0.5 מ"ל. נהיגה תחת השפעת אלכוהול במינון גבוה מזה תביא לחבות קנס בסך 200-2000 יורו. מינון גבוה במיוחד יוביל להורדה מן הכביש ואף למעצר.

שאלות נפוצות על השכרת רכב ברודוס

בכדי לשכור רכב באחת מחברות ההשכרה בארץ או בחו"ל, השוכר צריך לשאת רשיון נהיגה עדכני, כרטיס אשראי בתוקף, וברוב המקרים גם להפקיד פקדון לחברת ההשכרה כערבות. כאשר שוכרים רכב בחו"ל, חברת ההשכרה ככל הנראה תדרוש גם הצגת דרכון בינלאומי. 

הגיל בו מותר לנהג לשכור רכב מחברת ההשכרה משתנה בין חברת אחת לשניה. לרוב הגיל המינימלי נע בין 21-25, בהתאם לדרישות החברה באותו יעד.

אין חברה אחת נכונה עבורכם. כשתבצעו השוואה במנוע החיפוש שלנו, תקבלו מגוון אפשרויות והצעות מחברות שונות, וברובן יציעו הצעה דומה. בכדי להחליט מה הכי טוב עבורכם, שקלו בחינת ביקורות עבר של אותה חברת השכרה, ובדקו מה הם תנאי ההשכרה שמציעים לכם, ביחס למתחרה. יש כאלו שיציעו ביטוחים ברמות שונות, עלויות נלוות, או מבצעים מיוחדים.

ישנם כמה סוגי רכב עיקריים שרוב חברות ההשכרה מציעות לפי זמינות בחברה. רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי שטח – ג'יפים, ורכבי וואן, לקבוצות גדולות של אנשים.

שימו לב כי אתם מגיעים ליעד חדש שתרבות הנהיגה בו קצת שונה מתרבות הנהיגה בישראל וחשוב להגיע מוכנים ככל שניתן.

  1. חוקי תנועה בסיסיים מעל הכל! מוזמנים לעיין במדריך היעדים שלנו ולקבל מידע נוסף.
  2. באיזה צד נוהגים?
  3.  מהי המהירות המותרת בכל יעד לפי סוג הכביש?

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה ברודוס