השכרת רכב באשדוד

אחת משלושת ערי הנמל של ישראל והעיר הגדולה בדרום, שמלבד היותה מטרופולין עירוני מוביל לתושבי הדרום, גם זכתה לחותמת כמעוז קולינרי בזכות מספר רב של מסעדות איכות פופולריות, בתי פטיסרי ואוכל רחוב מגוון, אטרקציות ימיות ומרכזי מסחר הנשענים על קניה ישירה מן הימאים וצמצום פערי תיווך. השכרת רכב באשדוד תאפשר ניווט קל בין היעדים הרבים, וגלישה מהירה לכביש המהיר צפונה או דרומה להמשך הטיול.

חפשו את הרכב המתאים עבורכם

תוכן עניינים

חברות השכרה באשדוד

אשדוד היא עיר מרכזית, וכל חברות הרכב הבינלאומיות הפועלות בישראל מפעילות בה סניפים. בין החברות: באדג'ט, אוויס, אלבר, הרץ. לצדן פועלת גם חברות השכרת רכב ישראלית מקומית המרכזת את שירותיה בערי הדרום: פרי ודרייב קאר.

חניה באשדוד - כל מה שצריך לדעת

החניה באשדוד לרוב נוחה, במרכז העיר ניתן למצוא חניה עירונית במקומות מסומנים בכחול לבן כנגד תשלום נמוך במדחנים או באמצעות אפליקציות החנייה.

בקניונים, בחופים ובאזורי תיירות מנוגה חניה ללא תשלום בחניונים מוסדרים.

דרכים מרכזיות לכניסה ויציאה מהעיר

מרכזי קניות באשדוד

שוק חוף לידו
שוק מקומי הפועל בימי רביעי בלבד, משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב, ומציע מגוון מוצרים לבית, בגדים וטקסטיל, אלקטרוניקה וגאדג'טים, בדוכנים הפרוסים באווירה ססגונית ומחירים אטרקטיביים.
השדרה המרכזית של העיר
רחוב בני ברית בעיר חוצה את אשדוד לאורך שמונה ק"מ, עירוב שימושים ומגוון רחב של עסקים מקומיים, חנויות בגדים, ספרים, מזון, מאפיות וקונדיטוריות, פירות וירקות, מוצרי פנאי ומזכרות מקומיות.
קניון סי - מול אשדוד
קניון מקומי בעיצוב מודרני, הכולל מגוון רשתות אופנה ישראליות ובינלאומיות, מתחם הסעדה ובית קולנוע.

אטרקציות פופולריות באשדוד

פארק אשדוד ים
פארק המתפרס על 200 דונמים, במרכזו אגם מלאכותי מרהיב וקשת של מזרקות ססגוניות היוצרות מופעי מים משולבים במוזיקה. גני משחק ושעשועים, מתקני ספורט לאימון חופשי, מתחם סקייט פארק מקצועי לגולשים, מסלולי רכיבה על אופניים, אזורים מוצלים ומתחמי ישיבה לפיקניק משפחתי, מזנון ודוכנים. בשטח הפארק בית קפה מקומי - קפה גן סיפור. ניתן לשכור סירת פדלים ולצאת לשיט באגם.
מצודת אשדוד והפארק האקולוגי
אתר שימור ופיתוח המציג את המצודה שנבנתה בשלהי המאה השביעית על שרידיו של ישוב ביזנטי, ושופצה בתקופה הצלבנית. אתר המצודה הוא נקודת המוצא של סיור מודרך בפארק האקולוגי הצמוד לה, לצד חוף ים שאינו מוכרז ומשמר את הטבע במקומי במצבו הגולמי. האתר פתוח למבקרים ללא תשלום. בעונת הקיץ ייתכנו במקום הצגות או הופעות בתשלום.
סיורים מודרכים
עיריית אשדוד מנגישה למבקרים מבחר סיורים מודרכים, בהתאם לעונת השנה ובהתאמה לכל גיל. ניתן למצוא סיורים קולינריים בשווקים המקומיים, סיורי טבע המקיפים את העיר וחושפים שכיות חמדה בטבע, אתרי ארכיאולוגיה והיסטוריה, ביקור במוזיאונים המקומיים ומגוון רחב של פעילויות לילדים בחופשות החגים.

כמה עולה השכרת רכב באשדוד?

החברות המשכירות רכב באשדוד פועלות בפריסה ארצית ותחת מחירון אחיד לרוב, העשוי להשתנות מעת לעת. מומלץ לערוך השוואה בין החברות המקומיות לחברות הבינלאומיות, כאשר במקרים רבים נמצא מבצעי השכרה נקודתיים שיוצרים פער במחיר.

חברות בחופש עם רכב שחור עם גג נפתח

למה לבחור בנו?

השכרת רכב בערים נוספות בארץ

המלצות חמות מלקוחות ששכרו רכב באשדוד

שאלות נפוצות

בכדי לשכור רכב באחת מחברות ההשכרה בארץ או בחו"ל, השוכר צריך לשאת רשיון נהיגה עדכני, כרטיס אשראי בתוקף, וברוב המקרים גם להפקיד פקדון לחברת ההשכרה כערבות. כאשר שוכרים רכב בחו"ל, חברת ההשכרה ככל הנראה תדרוש גם הצגת דרכון בינלאומי. 

הגיל בו מותר לנהג לשכור רכב מחברת ההשכרה משתנה בין חברת אחת לשניה. לרוב הגיל המינימלי נע בין 21-25, בהתאם לדרישות החברה באותו יעד.

אין חברה אחת נכונה עבורכם. כשתבצעו השוואה במנוע החיפוש שלנו, תקבלו מגוון אפשרויות והצעות מחברות שונות, וברובן יציעו הצעה דומה. בכדי להחליט מה הכי טוב עבורכם, שקלו בחינת ביקורות עבר של אותה חברת השכרה, ובדקו מה הם תנאי ההשכרה שמציעים לכם, ביחס למתחרה. יש כאלו שיציעו ביטוחים ברמות שונות, עלויות נלוות, או מבצעים מיוחדים.

ישנם כמה סוגי רכב עיקריים שרוב חברות ההשכרה מציעות לפי זמינות בחברה. רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי שטח – ג'יפים, ורכבי וואן, לקבוצות גדולות של אנשים.

שימו לב כי אתם מגיעים ליעד חדש שתרבות הנהיגה בו קצת שונה מתרבות הנהיגה בישראל וחשוב להגיע מוכנים ככל שניתן.

  1. חוקי תנועה בסיסיים מעל הכל! מוזמנים לעיין במדריך היעדים שלנו ולקבל מידע נוסף.
  2. באיזה צד נוהגים?
  3.  מהי המהירות המותרת בכל יעד לפי סוג הכביש?

חפשו את הרכב המתאים עבורכם