השכרת רכב בדובאי

השכרת רכב בדובאי

מעת חתימת הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות בשנת 2021, זכתה דובאי למעמד האמירות המתוירת והאהובה ביותר על הישראלים, כאשר עשרות אלפי ישראלים פוקדים אותה מדי חודש, ונהנים מיעד קרוב ונגיש, מזג אוויר ים תיכוני נוח, תרבות עשירה ואירוח ברמה גבוהה במיוחד, לצד מגוון עצום של אטרקציות.

דובאי מובילת דרך בתחומי הטכנולוגיה והקדמה, משמשת כבית למיליוני מהגרים המגיעים אליה לצרכי תעסוקה ופרנסה, ומשלבת בין תרבות, מסורת ואותנטיות, לצד קבלה וסובלנות של תרבויות ותיירי מרחבי העולם.

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה בדובאי!

תוכן עניינים

למה לבחור בנו להשכרת רכב בדובאי?

יתרונות של השכרת רכב בדובאי

בין היתרונות הבולטים לבוחרים לשכור רכב בדובאי:

אטרקציות פופולריות בדובאי

בין המקומות ששווים ביקור בדובאי:

מוזיאון העתיד
מוזיאון העתיד בדובאי ממוקם באחד המבנים הארכיטקטוניים המרהיבים בעיר, ומציג למבקרים שבע קומות שונות ומרווחות של מציאות מדומה, הולוגרמות מדויקות וחזון ויזואלי של עתיד האנושות.
מופע המזרקות
מול קניון דובאי, עולה מופע המזרקות בו מיצגי המים הופכים לחיים, ולצלילי המוזיקה ומשחקי התאורה, יוצרים מופע מרהיב שכולו מתבסס על תנועתיות של המים. המופע מתחדש בכל חצי שעה.
מתחם הסקי
למרות שדובאי היא מדינה חמה שאינה מתהדרת בפסגות מושלגות באופן טבעי, אולם למרות זאת נקבע בתחומה גם אתר סקי קרער, לבן ומהנה, הכולל מסלולי גלישה והחלקה מאתגרים, מגלשות, והמון שלג מתועש, אך במראה טבעי ומרהיב.
פארק IMG
פארק שעשועים מהגדולים בעולם, הבנוי בהשראת סרטי מארוול ומציע מתקני אקסטרים שלוקחים את המבקרים אל הדמויות של גיבורי העל המוכרים, במתחם סגור וממוזג, הנחלק לארבעה מתחמים על פי נושאים ומעניק חוויה יוצאת דופן, בפירוש לא רק לילדים.

כמה עולה לשכור רכב בדובאי?

עלות השכרת רכב בדובאי תעמוד בממוצע על 35-200 דולרים ליום, בהתאם לסוג הרכב. בדובאי פועלות כל חברות השכרת הרכב הבינלאומיות, לצד מספר חברות מקומיות.

חברות בחופש עם רכב שחור עם גג נפתח

מאכלים מומלצים בדובאי

בין המנות הייחודיות והמובחרות בדובאי:

"מכבוס"

המכבוס היא מנה אותנטית מקומית, המשלבת בין פחמימה וחלבון למרק עשיר. מדובר בנזיד אורז סמיך במיוחד ועשיר בטעמים מקומיים, כאשר מעליו יוצקים מנה של נתחי בשר או דג. המנה המקורית מגיעה עם נתחי כבש עסיסיים, אולם ניתן לבחור להחליף את הכבש בנתחי בקר, דגים שונים או פירות ים. מנה עשירה בתיבול דומיננטי במיוחד.

"אל מדרובא"

למרות השם המשעשע אל מדרובא היא מנה מקומית שאהובה במיוחד על התיירים, שזוכים למנה הכוללת מספר סוגים של דגי ים מלוחים בתערובת אחידה וברוטב ותיבול ים תיכוני פיקנטי, מעל אורז לבן בבישול ארוך ובליווי זעפרן עדין ותערובת של אגוזים.

איפה אוספים ומחזירים את הרכב בדובאי?

בדובאי ניתן דגש על מתן שירות מעולה ללקוח, בדגש על תיירים. בתיאום מראש ניתן לאסוף את הרכב המוזמן כבר בשדה התעופה בעיר, בכל סניפי החברות הגדולות. ניתן גם להגיע למלון ולהסתייע בשירותי המלון להזמנת רכב, כאשר נציג החברה בחברות רבות יביא את הרכב לחניית המלון.

ניתן גם להיכנס לסניפי החברות הבינלאומיות והמקומיות הפזורים בעיר ולבצע הזמנה ואיסוף במקום. יש לוודא אל מול החברה היכן ניתן להחזיר את הרכב, כאשר הדרך הנוחה ביותר תהיה החזרה בנמל התעופה.

טיפים והמלצות זהב לחופשה מושלמת וחכמה בדובאי

איזה רכב הכי מתאים לדובאי?

בדובאי ניתן למצוא על הכבישים רכבי יוקרה מדהימים ומרשימים, אולם בבחירת הרכב מומלץ להביא בחשבון את הצורך של המטיילים, כמות התיירים והיקף הציוד והמזוודות. התשתיות והכבישים בדובאי חדשים ומתוחזקים היטב ואין מגבלה או צורך ברכב ספציפי.

מחירי הדלק בדובאי

עלויות הדלק בדובאי נמוכות יחסית ועומדות על: 2.19 ₪ לליטר בנזין מסוג 95 אוקטן.

רשיון ישראלי או בינלאומי?

לצורך השכרת רכב בדובאי נדרש רישיון בינלאומי. ההשכרה מתאפשרת לנהגים מעל גיל 21 בלבד.

מהי מדיניות הקנסות בדובאי?

בדובאי ניתן למצוא חניה בחינם במרבית האזורים, וחניה מוזלת באחרים. לא מומלץ לחנות באזורים לא מורשים, שכן האכיפה בעיר מוגברת וקפדנית ועשויה להוליד קנסות גבוהים ואף גרירה של הרכב.

האם נדרש תשלום במעבר בין כבישים?

חלק ניכר מן הכבישים הבינעירוניים הם כבישי אגרה, בעלות נמוכה יחסית, ותוך חיוב על פי ברקוד המוצמד לכל רכב- מה שמחייב הותרת אמצעי תשלום אל מול חברת ההשכרה.

מהי הגבלת המהירות בכבישי דובאי?

מדיניות אלכוהול בכבישים - דובאי

באיחוד האמירויות נאסרת נהיגה תחת השפעת אלכוהול בכל מינון. מתבצעת אכיפה מרובה וקפדנית בנושא.

שאלות נפוצות

בכדי לשכור רכב באחת מחברות ההשכרה בארץ או בחו"ל, השוכר צריך לשאת רשיון נהיגה עדכני, כרטיס אשראי בתוקף, וברוב המקרים גם להפקיד פקדון לחברת ההשכרה כערבות. כאשר שוכרים רכב בחו"ל, חברת ההשכרה ככל הנראה תדרוש גם הצגת דרכון בינלאומי. 

הגיל בו מותר לנהג לשכור רכב מחברת ההשכרה משתנה בין חברת אחת לשניה. לרוב הגיל המינימלי נע בין 21-25, בהתאם לדרישות החברה באותו יעד.

אין חברה אחת נכונה עבורכם. כשתבצעו השוואה במנוע החיפוש שלנו, תקבלו מגוון אפשרויות והצעות מחברות שונות, וברובן יציעו הצעה דומה. בכדי להחליט מה הכי טוב עבורכם, שקלו בחינת ביקורות עבר של אותה חברת השכרה, ובדקו מה הם תנאי ההשכרה שמציעים לכם, ביחס למתחרה. יש כאלו שיציעו ביטוחים ברמות שונות, עלויות נלוות, או מבצעים מיוחדים.

ישנם כמה סוגי רכב עיקריים שרוב חברות ההשכרה מציעות לפי זמינות בחברה. רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי שטח – ג'יפים, ורכבי וואן, לקבוצות גדולות של אנשים.

שימו לב כי אתם מגיעים ליעד חדש שתרבות הנהיגה בו קצת שונה מתרבות הנהיגה בישראל וחשוב להגיע מוכנים ככל שניתן.

  1. חוקי תנועה בסיסיים מעל הכל! מוזמנים לעיין במדריך היעדים שלנו ולקבל מידע נוסף.
  2. באיזה צד נוהגים?
  3.  מהי המהירות המותרת בכל יעד לפי סוג הכביש?

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה בדובאי!