השכרת רכב באתונה

השכרת רכב באתונה

 חופים תכולים המשתרעים לאורך ק"מ ארוכים, פסגות הרים ותמונות נוף ייחודיות, מטבח מגוון ועשיר, ארכיאולוגיה והיסטוריה מרתקת, חיבור לתרבות היהודית ומגוון אטרקציות- במשך פחות משעתיים טיסה בישראל, באי היווני הפופולרי אתונה-  שמשלב בין אירופה הקלאסית לאווירה ים תיכונית.

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה באתונה!

תוכן עניינים

למה לבחור בנו?

יתרונות של השכרת רכב באתונה

אטרקציות פופולריות באתונה

השוק המרכזי באתונה
מתחם שוק ארוך ועשיר בריחות, צבעים וטעמים. עשרות דוכנים של תוצרת מקומית טרייה, דוכני מזון, קפה יווני מקומי, מאפים וממתקים, באווירה שוקקת חיים.
מוזיאון האקרופוליס
מוזיאון מודרני המשלב חדשניות לצד מסורת. משלב בין פיסות היסטוריה, תרבות, אומנות וארכיטקטורה, נגיעה במיתולוגיה היוונית תוך שילוב בין מיצגים ותכנים שונים.
האצטדיון האולימפי באתונה
אמפי תיאטרון עתיק הן מבחינה ארכיאולוגית והן בהיבט היסטוריוני, המציג את מקום הקרבות, האירועים והמשחקים האולימפיים הראשונים בהיסטוריה.

כמה עולה לשכור רכב באתונה?

ובכן הכל תלוי בגודל הרצוי ואלה הם טווחי המחירים בלה בלה בלה 

חברות בחופש עם רכב שחור עם גג נפתח

מאכלים מומלצים באתונה

באתונה תרבות אוכל עשירה, ומגוון רחב של דוכני אוכל רחוב לצד מסעדות עממיות ומסעדות יוקרה. ניתן גם להשתלב בסיורי אוכל לתיירים המוצעים על ידי חברות תיירות מקומיות.

מוסקה

המוסקה היוונית כוללת שכבות עבות של חצילים בשרניים, בשר כבש טרי ועגבניות, הנמסים לתבשיל אחיד בבישול ארוך, בליווי נגיעות של שמן זית ותבלינים מקומיים עשירים. המנה מגיעה עם פרוסות לחם טרי מקומי ובדרגות פיקנטיות שונות.

ספנקופיתה

פשטידה יוונית עשירה בירק ותערובת של גבינות מקומיות. מראה הפשטידה דומה למראה הבקלאווה הערבית בזכות עלי הפילו הזהובים העוטפים אותה, אלא שבפנים נמצא תערובת במליחות גבוהה של גבינות בקר וצאן, עלי תרד, בצל ומכל טוב המטבח היווני האותנטי.

טיפים והמלצות זהב לגבי השכרת רכב בכרתים!

איפה אוספים ומחזירים את הרכב באתונה?

הדרך הנוחה ביותר לאיסוף רכב שכור בחו"ל היא איסוף בסניף החברה בשדה התעופה.

אתונה מהווה את עיר המוצא ביוון לתיירים ומאכלסת את שדה התעופה הראשי במדינה. בהשכרת רכב מכל אחת מחברות ההשכרה הבינלאומיות הפועלות באתונה ניתן לתאם את איסוף הרכב מן השדה והחזרתו לשם. חלק מן החברות מגבילות את שעות הפעילות ולא ניתן לאסוף רכב בכל שעה. חשוב לתאם את האיסוף וההחזרה של הרכב מראש בהתאם לשעות הנחיתה/המראה.

במידה והאיסוף אינו מתאפשר בשל מגבלת שעות הפעילות- ניתן להגיע באופן עצמאי למקום השהייה ולאזורי התיירות בנקל באמצעות מונית או אוטובוס.

השכרת רכב באתונה - הטיפים החשובים ביותר!

יוון כוללת איים רבים וחלק מן המטיילים יבקשו לעבור בין מספר איים במהלך השהייה. מעבר בין חלק מהאיים מתבצע באמצעות מעבורת. ניתן להחזיר את הרכב באתונה בטרם המעבר, או לבחון אפשרות למעבר עם הרכב על גבי המעבורת בתשלום מראש- והחזרת הרכב באי אחר.

אין לצאת עם הרכב משטח המדינה (ליוון גבולות יבשתיים עם בולגריה, אלבניה, תורכיה ומקדוניה הצפונית).

חברות השכרת הרכב באתונה אוסרות על עישון ברכב, ועבירה על תקנה זו עשויה להיות מחויבת בקנס.

מחירי הדלק באתונה

עלויות הדלק באתונה- יוון דומות לעלויות הדלק בישראל ועומדות על: 7.06 ₪ לליטר בנזין מסוג 95 אוקטן. ישנן תחנות דלק בפיקוח לעומת זכיינים פרטיים, מה שהופך את מחיר הדלק באתונה ללא אחיד לעתים. מומלץ לתדלק בתחנות דלק הממוקמות כבניסה וביציאה מן העיר הנחשבות מפוקחות ומוזלות יותר.

רשיון ישראלי או בינלאומי?

לצורך השכרת רכב באתונה נדרש רישיון נהיגה בינלאומי או רישיון מטעם האיחוד האירופי. ההשכרה מתאפשרת לנהגים החל מגיל 21-23 (בהתאם למדיניות חברת ההשכרה).

מהי מדיניות הקנסות באתונה?

באתונה קיימת אכיפה מקומית של ניידות הפרוסות לרוב בכבישים ראשיים. חשוב להקפיד על נסיעה כחוק, במהירות המותרת.

קבלת קנס מחייבת תשלום במקום בבנק או בדואר או בתוך שישה חודשים באתר הממשלתי.

אי תשלום הקנס במועד יוביל לרישום עבירה ותיעוד במדינות האיחוד האירופי, מגבלת מעבר בין מדינות והגדלת סכום הקנס.

מה הם הסדרי החניה באתונה?

אתונה מציעה חניה נוחה ונגישה, ברובה ללא עלות, באזורים מותרים ומורשים, בעיר ובצמוד לאתרי תיירות ואטרקציות.

האם נדרש תשלום במעבר בין כבישים?

באתונה קיימים כבישי אגרה רבים, אשר מנגישים דרכים ראשיות ומקצרים דרכים וזמנים. ניתן לשלם במקום באמצעות מדחני המעבר או לקבל חשבונית לתשלום בהמשך. חשבונית שתגיע לחברת ההשכרה תחויב בעמלה נוספת.

לכל כבישי האגרה קיימת חלופת נסיעה בכביש ללא תשלום.

מהי הגבלת המהירות בכבישי אתונה?

המלצות חמות מלקוחות ששכרו רכב באתונה

שאלות נפוצות

בכדי לשכור רכב באחת מחברות ההשכרה בארץ או בחו"ל, השוכר צריך לשאת רשיון נהיגה עדכני, כרטיס אשראי בתוקף, וברוב המקרים גם להפקיד פקדון לחברת ההשכרה כערבות. כאשר שוכרים רכב בחו"ל, חברת ההשכרה ככל הנראה תדרוש גם הצגת דרכון בינלאומי. 

הגיל בו מותר לנהג לשכור רכב מחברת ההשכרה משתנה בין חברת אחת לשניה. לרוב הגיל המינימלי נע בין 21-25, בהתאם לדרישות החברה באותו יעד.

אין חברה אחת נכונה עבורכם. כשתבצעו השוואה במנוע החיפוש שלנו, תקבלו מגוון אפשרויות והצעות מחברות שונות, וברובן יציעו הצעה דומה. בכדי להחליט מה הכי טוב עבורכם, שקלו בחינת ביקורות עבר של אותה חברת השכרה, ובדקו מה הם תנאי ההשכרה שמציעים לכם, ביחס למתחרה. יש כאלו שיציעו ביטוחים ברמות שונות, עלויות נלוות, או מבצעים מיוחדים.

ישנם כמה סוגי רכב עיקריים שרוב חברות ההשכרה מציעות לפי זמינות בחברה. רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי שטח – ג'יפים, ורכבי וואן, לקבוצות גדולות של אנשים.

שימו לב כי אתם מגיעים ליעד חדש שתרבות הנהיגה בו קצת שונה מתרבות הנהיגה בישראל וחשוב להגיע מוכנים ככל שניתן.

  1. חוקי תנועה בסיסיים מעל הכל! מוזמנים לעיין במדריך היעדים שלנו ולקבל מידע נוסף.
  2. באיזה צד נוהגים?
  3.  מהי המהירות המותרת בכל יעד לפי סוג הכביש?

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה באתונה!