השכרת רכב בבודפשט הונגריה

השכרת רכב בבודפשט

בודפשט בירת הונגריה מציעה למבקרים חופשה אירופאית עשירה בתוכן ובחוויות, במחירים נוחים ובמזג אוויר נוח- מאפיינים את מזרח אירופה. משני קצוות נהר הדנובה ניתן למצוא מלונות יוקרה מפנקים לצד מתחמי אירוח עממיים ומזמינים, שפע של מרחצאות חמים, מסעדות, אטרקציות ומרחבי טבע מרהיבים.

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה בבודפשט!

תוכן עניינים

למה לבחור בנו?

יתרונות של השכרת רכב בבודפשט

אטרקציות פופולריות בבודפשט

כדור פורח
מן הפארק העירוני של בודפשט, בהתאם לעונת השנה ולתנאי מזג האוויר, ממרא מספר פעמים ביום כדור פורח ענק וססגוני, בסלו כשלושים מבקרים, הזוכים לסיור בן כמחצית השעה, בגובה 150 רגל מעל פני העיר, ואחת מן התצפיות היפות באירופה.
מוזיאון האשליות
מוזיאון האשליות בבודפשט הוא בין המפורסמים בעולם, ומספק חוויית ביקור משעשעת ומרתקת וחשיפה למגוון מיצגי אומנות מתעתעים, תמונת מבט רב ממדית, חלל משחקי מחשבה ואתגרים ומגוון נקודות לצילומים ייחודיים ומפתיעים.
טרופיקריום
בקניון קמפונה כרבע שעה ממרכז העיר מצוי אקווריום ענק המאפשר תצפית אל עומק הים מצדו האחד: סביבה ימית מלאכותית הכוללת צמחי מים, מאות זני דגים וחיות ים, כרישים, חתולי ים ואחרים. ניתן לצפות בשעת ההאכלה של החיות ולהנות מסיור מודרך באנגלית. לצד הללו האקווריום מציע מצדו השני תצפית והיכרות עם יערות הגשם, חלל טרופי המדמה ג'ונגל וחושף את המבקרים אל זני נחשים נדירים, ציפורים, לטאות ושלל חיות טרופיות נוספות.

כמה עולה לשכור רכב בבודפשט?

בבודפשט פועלות כל חברות השכרת הרכב הבינלאומיות, לצד מספר חברות מקומיות. במקרים רבים החברה המקומית תציע מחירים מעט זולים יותר, אולם חשוב לוודא את העלויות הנלוות ותנאי ההשכרה בכל הסכם.

חברות בחופש עם רכב שחור עם גג נפתח

מאכלים מומלצים בבודפשט

בודפשט מציגה את המטבח ההונגרי במלוא תפארתו ובתי האוכל המקומיים מפיצים ריחות משכרים של תבשילים ומאפים בכל שעות היממה. בין המנות הייחודיות והמובחרות בבודפשט:

פפריקאש

הכלאה בין מרק לתבשיל, המכיל עושר של תפוחי אדמה מזן מקומי, נתחי בשר בקר, בסיס רוטב עגבניות עשיר בדרגות פיקנטיות שונות, בבישול ארוך.

בלינצ'ס

בלינצ'ס- הבלינצ'ס ההונגרי הוא בסיס למגוון מילויים, כאשר על מצע הבלינצ'ס המים והרך המטוגן במקום ניתן לשלב מילויים מלוחים דוגמת מחית תפוחי אדמה ובצל, בשר טחון ומתובל, גבינות מקומיות, או סוגים שונים של קרם וניל, פירות וממרחים מתוקים.

גומבוץ

כופתאות גבינה מבושלות במים, מצופות ומטוגנות, מוגשות בציפוי אבקת סוכר וקינמון, קרם וניל או במילוי קונפיטורות פרי עשירות.

טיפים והמלצות זהב לגבי השכרת רכב בבודפשט!

איפה אוספים ומחזירים את הרכב בבודפשט?

לתיירים המעוניינים לצלוח את בודפשט ברכב שכור מומלץ לאסוף את הרכב בשדה התעופה המרכזי פרנץ ליסט- הממוקם כ-16 ק"מ מן העיר. במקום פועלות כל חברות השכרת הרכב הבינלאומיות לצד חברות מקומיות, ויש להזמין ולתאם את האיסוף מראש.

תיירים המעוניינים בחופשה אורבנית ומבקשים להשכיר רכב רק לצורך הגעה לאטרקציות מחוץ לעיר או לטיולי טבע ימצאו מגוון חברות להשכרת רכב במרכז העיר ובאזורי התיירות והמלונות.

איזה רכב הכי מתאים לבודפשט?

בודפשט היא עיר מטרופולין צפופה ופקוקה בחלק ניכר משעות היום, ובאזורי התיירות ההומים קיימת מצוקת חניה. מומלץ לשכור רכב פרטי קטן ככל שניתן ובהתאם להרכב המבקרים.

מחירי הדלק בבודפשט

עלויות הדלק בבודפשט נמוכות מעט מאלה בישראל ועומדות על: 1.20 יורו לליטר בנזין מסוג 95 אוקטן.

רשיון ישראלי או בינלאומי?

לצורך השכרת רכב בבודפשט נדרש רישיון בינלאומי. ההשכרה מתאפשרת לנהגים מעל גיל 21 בלבד.

מהי מדיניות הקנסות בבודפשט?

חברות ההשכרה לרוב מספקות ללקוח הדרכה ראשונית והיכרות עם מספר תמרורים מקומיים ייחודיים, אולם מוטב לא לסמוך על זה ולהתעדכן מראש. האכיפה בכבישים בבודפשט אינה רבה, אולם במקרה של קנס חשוב לשלם מידית בטרם העזיבה.

מה הם הסדרי החניה בבודפשט?

נהיגה בבודפשט מורכבת מעט ומצריכה היכרות עם מבנה הכבישים והמגבלות הייחודיות, וכן תקנות החניה. חניה בבודפשט בכל רחבי העיר, למעט חניונים פרטיים בחלק מן האטרקציות, כרוכה בתשלום באמצעות מדחנים הפזורים ברחבי העיר. העיר נחלקת לשלושה אזורי חניה, כאשר לכל אזור תקנות שונות הנוגעות לזמן החניה ולשעות החניה ועלות שונה. התקנות מפורסמות על גבי שילוט באנגלית.

האם נדרש תשלום במעבר בין כבישים?

בתוך בודפשט אין כל צורך בכבישי אגרה, אולם בנסיעות בין עירוניות קיימים כבישי אגרה רבים המיועדים לקצר את הדרכים הארוכות. שימוש בכבישי אגרה מחייב במנוי מראש. נסיעה ללא מנוי תחייב בקנס אשר יישלח אל חברת ההשכרה שתגבה אותו מן הלקוח באמצעות כרטיס האשראי שניתן לביטחון.

מהי הגבלת המהירות בכבישי בודפשט?

מדיניות אלכוהול בכבישים - בודפשט

הונגריה אינה סבלנית לנהגים תחת השפעת אלכוהול. נאסרת נהיגה תחת השפעת אלכוהול בכל מינון. עד לכמות 0.08 מ"ג הנהג יזכה לקנס לא נמוך כלל, ומעל לכמות הזאת יישלל רישיונו והוא יידרש לעמוד במשפט פלילי.

המלצות חמות מלקוחות ששכרו רכב בבודפשט

שאלות נפוצות

בכדי לשכור רכב באחת מחברות ההשכרה בארץ או בחו"ל, השוכר צריך לשאת רשיון נהיגה עדכני, כרטיס אשראי בתוקף, וברוב המקרים גם להפקיד פקדון לחברת ההשכרה כערבות. כאשר שוכרים רכב בחו"ל, חברת ההשכרה ככל הנראה תדרוש גם הצגת דרכון בינלאומי. 

הגיל בו מותר לנהג לשכור רכב מחברת ההשכרה משתנה בין חברת אחת לשניה. לרוב הגיל המינימלי נע בין 21-25, בהתאם לדרישות החברה באותו יעד.

אין חברה אחת נכונה עבורכם. כשתבצעו השוואה במנוע החיפוש שלנו, תקבלו מגוון אפשרויות והצעות מחברות שונות, וברובן יציעו הצעה דומה. בכדי להחליט מה הכי טוב עבורכם, שקלו בחינת ביקורות עבר של אותה חברת השכרה, ובדקו מה הם תנאי ההשכרה שמציעים לכם, ביחס למתחרה. יש כאלו שיציעו ביטוחים ברמות שונות, עלויות נלוות, או מבצעים מיוחדים.

ישנם כמה סוגי רכב עיקריים שרוב חברות ההשכרה מציעות לפי זמינות בחברה. רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי שטח – ג'יפים, ורכבי וואן, לקבוצות גדולות של אנשים.

שימו לב כי אתם מגיעים ליעד חדש שתרבות הנהיגה בו קצת שונה מתרבות הנהיגה בישראל וחשוב להגיע מוכנים ככל שניתן.

  1. חוקי תנועה בסיסיים מעל הכל! מוזמנים לעיין במדריך היעדים שלנו ולקבל מידע נוסף.
  2. באיזה צד נוהגים?
  3.  מהי המהירות המותרת בכל יעד לפי סוג הכביש?

חפשו את הרכב המתאים עבורכם לחופשה בבודפשט!